Ani és Pipi esküvője

december 21, 2013

A szezon végére maradt a legcsodásabb esküvő... Bár sok kedvenc sorozatom van az idei esküvők közül, ez lett az, amivel a legelégedettebb vagyok. Egy teljes egészében imádom-sorozat, egy végtelenül aranyos párról. Ősszel, amikor minden a leggyönyörűbb.
Szombaton a készülődésre, sürgés-forgásra érkeztem meg Aniékhoz. Az egész család nagyon kedves, és közvetlen volt velem. Mivel feléjük úgy szokás, Ani először a fogadóruhában várta a vendégeket a lakodalom helyszínén, és csak közvetlenül az esküvő előtt surrantunk haza átöltözni a menyasszonyi ruhába. A ceremónia nagyon meghitt volt, a lakodalom pedig fergeteges. Robi barátom kölcsön adott egy halszem objektívet, így pár bulifotót azzal is csináltam.
A kreatív fotókat az esküvő utáni hétfőn készítettük. A helyszínt az utolsó pillanatban találtam - vasárnap teljesen véletlenül épp erre jártam fotós barátaimmal. Szerintem varázslatos, egyszerű és nagyszerű helyszín. A fények, a színek és a köd szintén nekünk dolgoztak :) Az ifjú házasok pedig annyira beleillettek a környezetbe, hogy már akkor tudtam, hogy ez fantasztikus lesz, amikor először belenéztem a keresőbe :)
De inkább jöjjenek a képek.
Kedves Ani és Pipi, nagyon jól éreztem magam Veletek. Sok boldogságot kívánok!














































































You Might Also Like

0 hozzászólás

Kövess Facebook-on