Egy fotópályázat, melynek én vagyok az értelmi szerzője :)

február 17, 2013


*JURTANAPOK – AHOGY ÉN LÁTTAM* FOTÓPÁLYÁZAT

Te is ott voltál a tavalyi Alsószeli Jurtanapokon? Vagy az az előttin? És a legelsőn? Megörökítetted valamelyik koncertet, bemutatót? Esetleg elcsípted barátaidat vagy családtagjaidat, miközben szórakoznak? Amennyiben igen, ne habozz, légy Te is a részese az eddigi legnagyobb Jurtanapok fotókiállításnak! Segíts felidézni, milyen is volt az elmúlt nyolc év!

Mit kell tenned?

- Küldd el a legkedvesebb, legjobbnak vélt Alsószeli Jurtanapokon készült fotóidat a   jurtanapok2013@gmail.com e-mail címre.
- Az üzenetben tüntesd fel a neved, mit/kit és melyik évben ábrázol a kép.
- Egy pályázó maximum 10 képet küldhet be.
- Képformátum: jpg (JPEG) 
- A képek file neve a pályázó neve legyen, ékezetek nélkül. Ha több képpel nevezel, akkor sorszámozni kell a képeket. Pl. Kovacs_Tamas_3.jpg
- Képméret: a rövidebb oldal legalább 1200 pixel legyen.
- Beküldési határidő: 2013. május 31.

A képeket a szervezők és a fesztivál állandó fotósai értékelik, és a legjobb fotók a IX. Alsószeli Jurtanapok keretein belül megrendezett JURTANAPOK – AHOGY ÉN LÁTTAM c. fotókiállításon lesznek láthatóak. A kiállítás 3 napja alatt a látogatók szavazhatnak a legjobb fotóra, melynek alkotója oklevélben és ajándékban részesül.
www.zele.sk

You Might Also Like

0 hozzászólás

Kövess Facebook-on