Visszapillantás...

január 01, 2013

Az idei év első bejegyzésében a tavalyi év esküvőit szeretném felidézni. Hihetetlen szezont zártam. Összesen 13 esküvőn vettem részt fotósként, egyen pedig asszisztensként. Férjhez ment az egyik legjobb barátnőm, valamint az unokatestvérem is, így nem csak dolgoztam, hanem mulattam is az ő lakodalmaikban. Ez néhány remek hangulatú "idegen" lagziban is előfordult :) 
A kreatív fotózások nagyon változatosak voltak - pipacs- és paprikaföld, motorcsónak, romos ház, és szerencsére kevés kastély, valamint - nagy örömömre - a tallósi vizimalmot is sikerült elkerülnöm :)
Fotóztam Győrben, valamint decemberben Budapesten is.
A legtöbb fotózás remek hangulatban zajlott, felejthetetlen pillanatokat éltünk át. Néhány párt örökre a szívembe zártam :)
Köszönöm, hogy a Bacu-photo-t választottátok. 












You Might Also Like

1 hozzászólás

Kövess Facebook-on