Gabi és Gyula nagy napja

október 29, 2012

Szeptember utolsó szombatján volt Gabi és Gyula esküvője. Már nagyon vártam, mert  a fotózáshoz elég rendhagyó ötleteik voltak – fűszerpeprika és íjak :) Whoaaaa!!! Így a fotózkodást Gabiék kertjében kezdtük. Nagyon imádtam! Irdatlan jól mutattak a vöröslő paprikaföldön. De nem ez volt az utolsó dolog, amit az udvarukban kihasználtunk – a kerítésnél, a pajta előtt, a farakás mellett, valamint a házukkal szemben levő tó partján is készítettünk fotókat. Ennyi szuper dolog egy helyen, hihetetlen. Mondtam is nekik, hogy ide fogom hordani a párokat :) Az íjas fotókat már a tallósi parkban készítettük. Sikerült elcsalogatom őket az óriási platánfához, ahol mindig is szerettem volna esküvői fotókat késziteni. Szerintem nagyon romantikus hely, a fények (és a derítés is persze) szuperok voltak. Úgy érzem, egy nagyon különleges és romatikus sorozatot hoztunk össze.
A lakodalom egy fergeteges buli volt.  Még én is roptam hajnal felé :)
Az ifjú pár egy nagy meglepetéssel készült a násznépnek, éjfél után népviseletben jelentek meg, s egy gyönyörűet táncoltak élő hegedűszóra.
Legyetek nagyon boldogok!





















































You Might Also Like

0 hozzászólás

Kövess Facebook-on