Tündi és Ati - E-session

július 24, 2012

Mi sem egyszerűbb, mint az egyik legjobb barátnődről és a vőlegényéről jegyesfotókat készíteni – gondoltam én mindaddig, amíg nem készítettem jegyesfotókat az egyik legjobb barátnőmről és a vőlegényéről J
Na de, kezdjük az elején… Tündit 8 évvel ezelőtt ismertem meg. Gimi másodiktól a jobbomnál ült, így könnyűszerrel firkáltam tele az összes füzetét J Nagyon jól kijöttünk egymással, majd egy emlékezetes délutánon, amikor őt (bocsánat a kifejezésért) leböffentette egy ember az utcán, olyan fetrengő és órákig tartó röhögő görcsben törtünk ki, amitől mindenünk fájt, tudtuk, hogy összetartozunk J Megemlíthetném az irodalmi színpados pályafutásunkat, amikor a darabban egy párt alkottunk (én szerepem szerint pasi voltam) és a fellépések utáni bulikat, szülinapokat, nagy összeveszéseket és látványos kibéküléseket, de azt hiszem itt az ideje Atiról is pár szót írnom… 10, azaz TÍZ éve járnak együtt! És pont annyit tudok a kapcsolatukról, amennyit legjobb barátnők közt szokás :P De a legjobb barátok másik ismérve, hogy megtartjuk ezeket a sztorikat magunknak J
Inkább jöjjenek a képek, melyek a kezdeti nehézségek ellenére (azt hiszem mindhárman zavarban voltunk) szépen sikerültek. Bár meglehet, hogy futunk még egy kört, mert a végére nagyon nagyon elromlott az időjárás.




































You Might Also Like

4 hozzászólás

  1. I have nothing, if I dont have you, my darling!!! :))))
    Es benne vagyok a masodik korben, csak mondjad, mikor :)
    pusssz :)es KOSZONJUK!!!

    VálaszTörlés
  2. ÁÁÁÁ, de jó ez a sorozat!

    Nagyon szép pár, szuper képek Bacu! :)

    VálaszTörlés

Kövess Facebook-on