Tímea és Martin - Esküvő, október

december 22, 2011

Az egyik legjobban várt esküvőm az idén Timié és Martiné volt. Mivel nagyon jól sikerült a jegyesfotózás, egy csomó ötlettel vártam a nagy napjukat - amiből szinte semmit nem tudtam megvalósítani, ugyanis a kreatív fotózást olyan szinten akadályozta a kamerásuk, hogy ilyet még rövidke esküvőfotós karrierem alatt nem tapasztaltam. Ráadásul nem csak videózott, hanem előkapott egy fényképezőgépet és mindenbe beledirigált. Remélem a jövőben messze elkerüljük egymást...
No de vissza a pozitív dolgokhoz :) Reggel a fodrásznál kezdtünk, már ott remek volt a hangulat, ugyanis a család valamennyi hölgy tagja ott volt.
Az esküvő mesébe illően szép volt. A templomban remek fények voltak. És a lakodalom az valami hihetetlen buli volt, tele táncos lábú párokkal! Éjfél után még engem is megpörgetett a vőfély :) Nagyon örülök, hogy részese lehettem ennek a napnak. Sok boldogságot kivánok :) 















































You Might Also Like

0 hozzászólás

Kövess Facebook-on