Kata és Gábor esküvője

november 09, 2017

A július mindig lazább esküvők szempontjából, így újult lendülettel vetem bele magam a szezon második felébe. Idén sem volt ez másként - augusztus elején Kata és Gábor nagy napját örökítettem meg, amely a békei kastélyban volt. Talán már említettem, hogy szeretem a praktikus, minden egy helyen-esküvőket. Ez a hely tökéletesen alkalmas erre. Ezt a napot is különleges, bensőséges hangulat lengte körül. Kata és Gábor szolid, kedves emberek, élveztem a társaságukat. Ahogy több vendéggel is kellemesen elbeszélgettem. Remek stábunkról nem is beszélve :)
Az ifjú pár elégedett volt a képekkel. Remélem, még viszont láthatom őket.








































































Én is meg lettem örökítve munka közben:

You Might Also Like

0 hozzászólás

Kövess Facebook-on