Digitfoto Galanta 2011

november 26, 2011

Örömmel olvastam pár hete azt az e-mail-t, melyben tudatták velem, hogy a 2. helyen végeztem a Digitfoto Galanta Nemzetközi Fotóversenyen, a 25 éves kor alatti versenyzők kategóriájában. Ez az első komoly eredményem. Mindkét beküldött sorozatomból 2-2 fotót fogadtak el.
Ma volt a kiértékelés. A veresenybe kevesebben neveztek be, mint az elmúlt években, viszont a beküldött munkák színvonala magasabb volt. Ezt persze nem én, hanem a szakzsűri állapitotta meg :)
***
Kaptam egy szép oklevelet, egy CD-t az elfogadott fotókkal, egy 2012-es Galánta falinaptárt és egy 64 GB-os pendrive-ot:
 Az oklevél még 1x (nem írták el a nevem, csak szlovákul ki van ragozva):
 A zsűri egyik tagja, Ladislav Struhár gratulál:
 A B-kategória győztese, Tóth Zsuzsanna és különdijasa, Kerekes K. István:


You Might Also Like

8 hozzászólás

  1. wow nagyoooon gratulálok!!!!! :) én is annyira szeretnék ilyen versenyeken indulni, de soha nem találok semmi jót és nem látok esélyt a dobogóra.. :(

    VálaszTörlés
  2. Gratulálok, még sok szép ilyen eredményt! :)

    VálaszTörlés
  3. Gratulálok itt is. :) K.K.I.

    VálaszTörlés
  4. Fogadd őszinte és Gratulációmat, és még sok sikert sikerre halmozzál.
    Amúgy Tóth Zsútól megtudtam, hogy a kezes sorozatom lett elfogadva..

    Üdv, Lehel

    VálaszTörlés
  5. Ui:
    Nem tudtam, hogy Barbara a neved :-o)
    Szép

    VálaszTörlés
  6. Köszönöm szépen mindenkinek.
    K.K.I. örülök, hogy benéztél :)

    VálaszTörlés

Kövess Facebook-on