CZULA spring campaign 2014

április 16, 2014

Pár hete fotóztuk CZULA tavaszi kampányát, melyet jó pár hetes egyeztetés előzött meg. Két dolog volt biztos: a ruha és a modell, Alexandra. A Devergo reklámfilm forgatásán ismertem meg, és mindenképp szerettem volna még vele dolgozni. Az ideális sminkest a régi sulim jelenlegi sminkes tanulói közül választottam, Kata ötlete - a szájhangsúlyos smink - rögtön megtetszett. Petra az utolsó pillanatban ugrott be eredeti fodrászunk helyére, nagyon örültünk, hogy ráért. És még asszisztensem is volt, Peti, aki a kemény fizikai munkát végezte helyettem - tologatta a lámpákat, derítőlapot tartott. 
Tehát egy nagy létszámú, nagyon lelkes és még annál is ügyesebb stáb dolgozott a projekten. Így a végeredmény pont olyan lett, amilyet megálmodtam. 
A ékszereket ezúttal is Judit bocsátotta rendelkezésünkre.
Köszönöm Nektek még egyszer.



Stábfotó: Peti, én, Alexandra, Petra, Kata

You Might Also Like

0 hozzászólás

Kövess Facebook-on