Jegyesfotózás: Kati és Jani

április 16, 2012

Katit és Janit múlt szombaton fotóztam a Dunatőkési vízimalomnál. Nem tudom, hogy az új helyszín varázsa, vagy a jegyesekből áradó hihetetlen nyugalom és romantika inspirált-e jobban, de úgy éreztem, elememben vagyok J Sok ötletem volt, ők pedig nem ellenkeztek. Még a malomkerék mellé is felmásztak, ami nem volt egy egyszerű mutatvány J Azt sem bántuk, hogy borult volt az idő, szépen mutat ezeken a képeken a szórt fény. Mivel Jani focizik, elhozták a mezét, amit Kati öltött magára a második helyszínünkön, a futballpályán. Itt csak pár képet lőttünk, mivel már kezdett szemeregni az eső, a vőlegénynek pedig meccsre kellett mennie. De megbeszéltük, hogy az esküvői sorozatba is viszünk egy kis focit J
Nem titkolom, hogy ez lett az eddigi kedvenc jegyes fotósorozatom. Jó magasra raktuk a lécet, remélem sikerül az esküvőkor is megugornunk.
A sok duma után jöjjön néhány” kép is…



















































You Might Also Like

3 hozzászólás

  1. az összes kép szuper, ahhhh :) sugárzik a képekről a szerelem :) a mezesek a kedvenceim :)

    VálaszTörlés
  2. húúú Bacu!!! ezek isteniek, talán a legeslegeslegkedvencem ez a sorozat!!!! ^^

    VálaszTörlés
  3. Köszi szépen lányok... az én szivemnek is neggggyon kedves sorozat ez :)

    VálaszTörlés

Kövess Facebook-on