Horváth Réka - GOLDDIES

április 11, 2012

A facebook-oldalamon év elején hirdettem meg egy játékot zenekarok számára, melyet a Golddies nyert meg. Aztán úgy alakultak a dolgok, hogy nem az egész zenekart, hanem csak az énekesnőjüket, Horváth Rékát fotóztam. Először kicsit szomorú voltam, mert már nagyon szerettem volna együttest fotózni, de amint találkoztam Rékával, feldobódtam :) Nagyon jó hangulatban telt a fotózás, Réka nem csak szép és kedves, de ügyesen is pózol. Asszistensemet, Kingát is meg kell, hogy dicsérjem. Valamint köszönet az Alsószeli Mona étteremnek a helyszínért. 
Hallgassatok bele a zenéjükbe az oldalukon.


















You Might Also Like

4 hozzászólás

  1. nagyon hangulatos, jól beállított képek! :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jók lettek, szuper a helyszín, a ruhák, a hangulat...

    VálaszTörlés
  3. Remek portrék szép és fotogén alanyról. Nagyon tetszik a sorozat!

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm szépen mindenkinek.

    VálaszTörlés

Kövess Facebook-on