Erika és Rudi - Esküvő

október 18, 2011

Annyira sűrű volt az elmúlt időszak, hogy nem volt idő frissíteni a blogot. Egyik esküvőről a másikra estem - szó szerint, közben alig győztem az utómunkát, de most itt vagyok és mutatom is az első szeptemberi páromat...
Erika és Rudi esküvője egy nagyon meleg napon volt. A jegyesfotózásnak köszönhetően igazán könnyen ment a közös munka. Erikával reggel a sminkesnél találkoztam, majd a fodrászhoz is elkisértem. Egy nagyon csinos, szűk szabású menyasszonyi ruhát választott. Sose fogom elfelejteni Rudi reakcióját, amikor meglátta őt - egy hatalmas nevetésbe átváltó üvöltés :)
Fotózni a Galántai rancsra mentünk. Személyes kedvenceim az istállóknál készült képek. Egy hirtelen ötlettől vezérelve a Lidl előtt és egy játszótéren is lőttünk pár jópofa képet.
Az esküvő után még hivatalos voltam egy finom vacsorára.














































You Might Also Like

0 hozzászólás

Kövess Facebook-on