Hattyúnap

november 11, 2010

Ma reggel még volt egy kis időm a szakgyakorlatom előtt, szóval lementem a Vághoz megetetni a hattyúkat (az már mellékes, hogy ez által én éhen maradtam :D).
Majd útközben a szemembe ötlött egy kiállitás : Roman Tibenský: Piešťany - Raj labutí (Pőstyén - A hattyúk paradicsoma). Nem csalódtam: csodaszép felvételeket láttam!
Elő is kerestem egy régi hattyús fotómat - feltételezem, a modelljeink ugyanazok :) Ez a fotóm egyébként a bemutatkozó kiállitásomon is szerepelt.

/Öten, 2008/

You Might Also Like

3 hozzászólás

  1. Milyen kiállítás? Óóó, arról nem szeretnél írni valami beszámolót! Úgy érdekelne!

    A kép pedig szuper, leginkább azért fogott meg,mert fentről van fényképezve! :)

    VálaszTörlés
  2. Hát ez még tavaly volt :) A galántai M-klubban (ilyen ifjúsági klub féle). Csak egy estés esemény volt, 40-50 ember nézte meg :)

    VálaszTörlés

Kövess Facebook-on