Dási és Ádám

november 22, 2018

Nem hiszem, hogy sok hozzáfűznivaló kell ezekhez a képekhez. Dási és Ádám az egyik legragyogóbb párom volt az idén. Sodródtam az eseményekkel, és velük éltem meg minden vicces, romantikus, vagy épp megható pillanatot. Ráadásul, kétszer! Ritkaság, hogy az utómunka közben is ilyen intenzívek az élmények. 
Ádám, vagy ahogy többen ismerik, Gila, zenész. Tizensok éve én is ott csápoltam (pogóztam :D) a koncertjeiken. Így a lagzis zene sem volt átlagos: két élő zenekarra is mulathattak a vendégek. Lehet, hogy már itt a blogon elcsépeltem ezt a szót, de ez tényleg fergeteges volt :)
Örülök, hogy ott lehettem.
***
Vőfély: Kocur Laci
Virágok: Baker Floral
Helyszín: Viktória Panzió






































































You Might Also Like

0 hozzászólás

Kövess Facebook-on