AJÁNLÓ - Haladunk a szezon felé...

március 16, 2016

...de addig is, hadd hívjam fel a figyelmetek néhány oldalra, amit érdemes követni. Önző módon, először a saját egyéb felületeimre :)

Tavaly nyáron kaptam ajándékba egy analóg fényképezőgépet, egy szovjet Sokol-t. Nagyon meglepődtem, nagyon örültem és nagyon megrémültem. Így, szépen ilyen sorrendben :) Magamtól valószínűleg, nem vágtam volna bele, de jaj, miről maradtam volna le! Szárnypróbálgatásaimat a Lomography oldalamon követhetitek.
Robi barátomat is sikeresen megfertőztem az oldallal, az Ő fotóit ide kattintva láthatjátok.


Instagram oldalam így másfél év távlatából igazi virtuális naplója életemnek.
Aki ennél érdekesebb tartalomra vágyik, kövesse - a szintén általam megfertőzött - Dianát, aki egy igazi insta-királynő lett azóta. Vagy ahogy én nevezem, a minimalizmus királynője. Vigyázat, ha elkezded görgetni, ott ragadhatsz napokra! :)

Rásó Attilát Diana által ismertem meg és egy tikkasztó augusztusi napon találkoztunk először személyesen. (Ennek emlékét ez a kép őrzi.) Attila írásait a blogján olvashatjátok, vagy napi pupillatágítást kaphattok facebook oldalán is. Menyasszonya, Zsuzsi szintén fotózik, az ő képeit itt láthatjátok.
Ahogy Attilánál, Csillag Lajosnál se szeretnék belemenni bővebb irodalmi elemzésbe. Nem szakmai véleményemet megtartom a szerzőnek :) Olvassátok, sodródjatok vele és szereplőivel! (Az analóg fotók kedvelői is bátran kattinthatnak.)
Laurát kislány korunk óta ismerem. Mindig is szeretett rajzolni, azóta ezt egészen magas szintre fejlesztette. Szuperhősök, zenészek, de földi halandók is feltűnnek munkáin. Neked is lóghat egy a faladon :) Kövesd a fb-oldalát.
De az is lehet, hogy a falad (és a pénztárcád) egy eredeti Farkas Benjamint is elbír :)
***
A jobb oldali baráti oldalak menüben a többiekre is érdemes kattintani.  

You Might Also Like

2 hozzászólás

  1. kellene már megint egy ilyen, ha nem is mindenképp tikkasztó, de közösös délután ;)

    VálaszTörlés
  2. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés

Kövess Facebook-on