Heni és Gábor esküvője

június 04, 2015

Az évfolyamomban végzett B-osztály tagjai szépen lehagytak minket, A-sokat, már ami a gimi óta kötött házasságok számát illeti.
Szerencsére nem csak esküvőzni szeretnek, hanem a Bacu-photo-t is, így Heni és Gábor esküvője már a harmadik volt nekem az osztályukból. És a sor nem ért véget, ugyanis augusztusban Csilla és Gábor nagy napja lesz, akikkel nemrég jegyesfotóztam. Hamarosan az ő sorozatuk is felkerül a blogra.
De ez a poszt Heniről és Gáborról szól, akik egy csodás április végi napon fogadtak örök hűséget egymásnak.
Már a készülődésnél remek volt a hangulat.
A fogadáson az egyik legmeghatóbb első pillantásnak lehettem tanúja eddig fotós pályafutásom során. Az esküvőn a jó hangulatról az atya, a lagziban pedig Menyhárt Dodi vőfély gondoskodott :)
Hihetetlen pörgős, bulis volt a násznép. Miután kettőkor letettem a gépet, a hangulat és az ismerősök még ott tartottak a lagziban, szóval kibuliztam magamból a fáradtságot :)
A kreatív fotózásra hétfőn került sor. Mivel Heni apukája a vasútnál dolgozik, adta magát a vonatos téma, Gábor pedig focizik, így a stadionos képekkel az ő kedvére tettünk, a szép naplementés fényekkel pedig az enyémre :) Én imádom ezeket a képeket!
Kedves Heni és Gábor, köszönöm, hogy engem választottatok.
Legyetek mindig ilyen boldogok!












































































































You Might Also Like

1 hozzászólás

Kövess Facebook-on