Fotózásról - magyarul

augusztus 01, 2010

Mindig is újságmániás voltam. Anno még azért vettem meg egyiket-másikat, mert valamelyik kedvenc színészem/színésznőm volt a címlapon.

Amióta fotózom, keresem jó fotós magazinokat. Sajnos nálunk, Szlovákiában elég gyér a kinálat: magyar lap egyátalán nem kapható a témában mifelénk. Szlovák sincs túl sok, mivel a legtöbb újság cseh. Viszont vannak köztük nagyon minőségiek. Kedvencem a FotoVideo, melynek már két éve az előfizetője vagyok, s hála neki, már a kisujjamból rázom a cseh fotós zsargont.

Tegnap viszont átruccantunk Győrbe mozizni, és persze az újságos stand mellett sem tudtam csak úgy elmenni. Csinos kis kinálat volt fotómagazinokból. Végül a Fotóművészet és a Fotómozaik mellett döntöttem. Tehát már van programom az elkövetkező napokra...
Olvasni fogok. Fotózásról. Magyarul.

You Might Also Like

1 hozzászólás

Kövess Facebook-on